2013. január 31., csütörtök

~4. Fejezet-Furcsa érzések... ~







 sziasztok:) tudom sokat késtem, amit röstellek is, és a rész se lett túl hosszú remélem azéárt elnézitek nekem és tetszeni fog:) nagyon szépen köszönöm a 6 feliratkozót és a kommenteket is:)) sokat jelentenek nekem♥ megpróbálom most már a határidőt tartani, remélem sikerülni fog:) jó olvasást és írjatok komikat♥
ui.: kövessetek be twitteren: @eszkii_stein :))♥




"Pont mikor Niall befejezte a mondanivalóját, belépett az ajtón Dani, mögötte pedig Lena. Mosolygott, de amint meglátott engem, lehervadt a mosoly az arcáról..."

Tudtam, hogy egy tuskó voltam, és a srácoknak igaza van. Bocsánatot kell tőle kérnem. Mielőtt megszólalhattam volna, Louis a szavamba vágott.
-Mi lenne ha tartanánk egy esti medencézést meg raknánk tábortüzet? El is hamarosan megjön, így Lena őt is megtudja ismerni, és mi is Lenat. Na mit szóltok?
-Én benne vagyok. Én is. Szerintem ez egy jó ötlet.-mindenki válaszolt rá, csak Lena meg én nem.
-Zayn benne vagy?-én csak bólintottam-Te Lena?-kicsit hezitált, de a végén megmondta az egyértelmű választ.
-Felőlem oké.
-Ez állat lesz!- röhögött fel Louis.
-Mindenki menjen átöltözni, Hazzameg Liam légyszii segítsetek tábortüzet rakni.-elintultunk felfele, de Louis még megállított minket- 20 perc múlva kint a kertben találkozunk.-majd felmentünk a szobáinkba átöltözni.
Az este folyamán keresni fogok egy alkalmat, hogy tudjak beszélni Lenaval.

~Lena Thomson szemszöge~
Mindenki engem bámult, hogy mi lesz a válaszom. Most törjem le a kedvüket, mert nem akarok egy tőbunkóval együtt mulatni?! Az nem én lennék. Ígyhát kimondtam a válaszomat.
-Felőlem oké.-láttam, hogy mindenki felvidult még jobban a válaszom hallatán, majd mikor rápillantottam Zaynre, mintha ő is egy kicsit megkönnyebült volna, hogy igent mondtam. Lehet csak rosszul láttam...sőt biztos is. Miért könnyebült volna meg?! Beérve a szobámba előkerestem a fürdőruhám, majd miután felvettem a hajamat lazán befontam, és egy kontyot csináltam belőle.






Mikor kész voltam, megfogtam egy törölközőt és elindultam le a kertbe. Mikor kiértem, rajtam kívül már mindenki ott volt. Egy új lányt is felfedeztem, ő biztos Louis barátnője. Ahogy közelítettem feléjük észrevettek, majd mind engem bámultak. Kicsit zavarba is jöttem, főleg ahogy Zayn nézett rám. Furcsa volt. Többször is végigmért.
-Ennyire rosszul áll?-fintorodtam el, majd végigmértem magamat. Ez a fürdőruha az egyik kedvencem.
-Dehogyis, sőt...-vigyorodott el Harry.
-Lena ő a barátnőm Eleanor.-mutatta be Loui nekem a melette ülő lányt.
-Szia! A fiúk már meséltek rólad egy-két dolgot, én Eleanor Calder vagyok.-mosolygott rám kedvesen, majd felállt és a kezét nyújtotta.
-Lena Thomson-mosolyogtam vissza, majd kezetráztunk.
-Éhes vagyok!-kiáltott fel Niall, majd berohant a házba. Pár perc után egy tál chipssel jött vissza.
Leraktam a törölközőm az egyik napágyra majd leültem El és Dani mellé és elkezdtünk beszélgetni. Nem tudom mióta beszélgethettünk, de egyszer csak valaki a derekamnál fogva felkapott és mire észbekaptam, már a medence aljával volt egy találkozom. Mikor feljöttem a víz alól Niall vigyorgó képével találtam magamat szembe. Nemcsak én kötöttem ki a vízbe, hanem Dani és el is. Egymásra néztünk a lányokkal, majd mintha segítséget kérve nyújtottuk a kezünket, de ahelyett h kimásztunk volna berántottuk a fiúkat a vízbe. Csak Harry és Mr. Kőbunkó volt még száraz. De nemsokára Harry is beugrott a vízbe közénk. Kb egy órája lehettünk a vízbe mikor én meguntam és kimásztam, míg a többiek folytatták a hülyülést. A törcsim pont Zayn mellett volt, így nem tudtam elkerülni, hogy ne menjek a közelébe. Megfogtam a törölközőm, de mikor visszaakartam húzni a kezem, Zayn a csuklómnál fogva megakadályozta. Érintése áramütésként ért, majd a szívem is őrült tempóba kezdett el dobogni.
-Beszélni szeretnék veled.-hezitáltam egy kicsit.
-Rendben.-ezzel felállt, majd elindult a házba és pedig mint egy kiskutya követtem őt. A konyhába ment, majd nekitámaszkodott a pultnak és szembefordult velem. Az ajtóban álltam és onnan próáltam leolvasni az arcáról valamit.
-Bocsánatot szeretnék kérni. Tudom egy k*rva nagy tapló bunkó voltam, de én nem ilyen vagyok. Nem tudom mi van velem mostanában, vagyis tudom...mind egy. Annyi a lényeg, hogy sajnálom, teljes szívemből és remélem nem ellenzed majd, hogy jobban megismerjük egymást.-mialatt beszélt végig a szemembe nézett. A szeméből kitudtam olvasni, hogy tényleg komolyan gondolja mindezeket amiket mondott.-Tudom, hogy ismeretlenül ítéltelek el, és csúnya dolgokat mondtam, de remélem meg tudsz bocsátani.- ellökte megát a pulttól, majd elment mellettem és kifelé indult. Mielőtt kiment volna, megállítottam.
-Lena Thomson vagyok-felé nyújtottam a jobb kezemet. Nincs értelme rá haragudni, vagyis...nem tudok rá haragudni. Nem értette, hogy mit szeretnék ezzel, majd mikor leesett neki kezét az enyémbe csúsztatta és kezet ráztunk.
-Zayn Malik.-mosolygott vissza. Egy ártatlan kézfogásból egy ölelés lett, amit Zayn kezdeményezett, de be kell valljam nem is bántam. Karjai között biztonságban éreztem magam. Ez furcsa. Szívem hevesebben ver, érintése áramütésként hat rám és biztonságban érzem magam vele. Ezek a szerelem jelei nem? Nem, ez nem lehet...hisz nem is ismerem...és....és...Majd Zayn a fülemhez hajolt.
-Köszönöm.-lágyan suttogva súgta a fülembe. Elengedtük egymást, majd visszamentünk a többiekhez. A gondolataim egyre Zayn körül forogtak és a fejem is fájt egy kicsit, ezért bocsánatot kértem a srácoktól és elmentem aludni...

3 megjegyzés:

  1. Iszonyatosan jó lett csak rövid. Kár hogy ilyen soká hoztad de mint írtam eszméletlen jó lett. Várom a kövit->tehát siess!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó volt. Remélem a kövi hamarabb jön majd, amúgy Lena és Zayn nagyon édesek voltak, Niall pedig kis ravasz mint mindig! :D

    VálaszTörlés